April 17, 2012

Kunstroute Emmen 2012

I'm participating in Kunstroute Emmen, which I do every year. Next weekend, April 21 and 22, my house is open for everyone who is interested in seeing how I work and is curious about the art that I make.
A big part of my work is exhibited in my living room, which we cleared out for the weekend. I also offer original art, cards, badges and other items for sale.
You can also enroll yourself for a drawing workshop that I will giving in the summer.
» Download the flyer here

Ook dit jaar doe ik weer mee met de Kunstroute Emmen. In het weekend van 21 en 22 april 2012 is mijn huis geopend voor iedereen die een kijkje wil nemen. Een groot deel van mijn werk heb ik opgehangen en ook bied ik originele werken, kaarten, buttons en andere kleinigheden te koop aan.
Ook kun je je inschrijven voor een workshop tekenen die ik in de zomer zal geven.

» Download de flyer hier

No comments:

Post a Comment